Monday, March 23, 2015

Die Suid - Afrikaanse granaat mark

Elkeen van ons ken iemand wat kleintyd 'n granaatboom in die tuin gehad het.  Vertel nou maar net vir iemand jy boer met granate dan kom die nostalgiese stories uit. Die persoon het dan altyd iemand vir wie hy 'n granaat wil gee en as deel van bemarking gee ek maar alte graag.

Behalwe dit is 'n granaat ook baie gesond. Daarmee kan Google jou baie help. Dit is een van die super vrugte wat wêreld wyd al hoe gewilder raak. Suid - Afrika volg egter nie die tendens nie.  Om die granaat boerdery in Suid - Afrika te laat groei moet ons die plaaslike mark laat groei,  Daar is egter 'n probleem.


 Hierdie foto's is aan my gestuur deur Schalk Meintjes vanaf Gauteng. Ek het ook al baie sulke foto's geneem. Die probleem is dat dit verskriklik swak kwaliteit vrugte is wat teen 'n buitensporige duur prys verkoop word.  Wie is nou lus vir 'n vrug wat in so swak toestand is.

Ek raak so hartseer as ek in winkels sien hoe die rakpakkers met die vrugte werk.  Op plaasvlak werk ons so versigtig. Elke vrug word individueel hanteer.  Dit word saggies in 'n plukemmer gepak en daarvandaan word elkeen versigtig in 'n krat gepak.  Die probleem is dat die mense nie die regte opleiding kry nie. Die vrugte word dan verkeerd hanteer en verloor kwaliteit.


Hierdie is een van my granate op die winkel rakke in Europa.  Dit is iets wat 'n mens wil eet. Na 3 weke op 'n boot, op 'n vragmotor na die winkel en uiteindelik op die winkelrak is dit die kwaliteit.  Hoekom kan ons winkelgroepe dit nie regkry nie. Hier kan dit dieselfde week as wat dit gepluk word op die winkelrak wees.

Dit is belangrik dat die mrk in Suid -Afrika groei. Ons sal dit net regkry as al die rolspelers en die verbruikers opgelei word. Ek sien uit na die dag wat ons vrugte rakke soos die in die foto hierbo lyk, en nee ons kry baie minder vir ons uitvoer vrugte as wat die supermarkte vra, so dit is nie 'n prys kwessie nie.

Gaan soek vir jou 'n lekker granaat en eet hom met smaak.

2 comments:

  1. Waar kan ek granate koop asb. Bly in Mosselbaai

    ReplyDelete
  2. Hierdie bome raak nou bitterskaars. Waar kan mens die verbouing versoging van die bome oplees?

    ReplyDelete